23 Mart 2010 Salı

Şehriyeli Tavuk Suyu Çorba & Kaşarlı Spagetti


Malzemeler ;

2 lt Tavuk Suyu
2-3 yk Kırlangıç Sızma Zeytinyağı
2 tk Tat Salça
4-5 yk Tel Şehriye
Tuz

Hazırlanışı ;

Tavuk suyunu önceden hazırlamıştım. Ayrı bir tencerede 2-3 yemek kaşığı zeytinyağını koydum azıcık ısıttım.

Üzerine tavuk suyunu ve salçayı ekleyip güzelce kaynattım. Tuzunu ve şehriyesini de ekledikten sonra kaynamaya bıraktım.

Üzerinde nane eşliğinde servis yaptım.

Afiyet Olsun...





Kaşar Rendeli Spagetti

İşten yorgun geldiğim bir akşamdı, bir baktım ki eşim mutfakta:) bana bu güzel makarnayı hazırlamış. Yanına da çoban salata ve ev yapımı yoğurt ile ayran.. Ellerine sağlık kocacım :)) Bir başka akşam da puding yaparken yakaladım onu, hemen resmini çektim :) arşivimde duruyor.. Her an ekleyebilirim resmini :))

Malzemeler ;

1 Paket Spagetti
2-3 yk Kırlangıç Ayçiçek Yağı
1 yk Sütaş Tereyağı (Tepeleme)
Tuz
Kaşar

Hazırlanışı ;

Makarna suyu kaynatılır içine tuz eklenir ve makarnalar haşlanır.

Makarnalar süzülür, tencere sudan geçirilir ve ocakta kurutulur. İçine ayçiçek yağı ve tereyağ eklenir süzülen makarnalar eklenir. Bir-iki kavurulur ve servise hazırdır.

Üzerine kaşar rendesi serpilir ve tadı harika olur :)

Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder