11 Mart 2010 Perşembe

Kepekli SANDVİÇ & Pembe Tatlar Hediyeleşme Etkinliğinden Hediyem!!!


Yine açım, yine yorgunum ve yemek yapacak halim yok.

Dün fırından Sandviç'lik kepekli ekmek aldım.

Sabah işe giderken yaparım diye düşünüyordum fakat planımı uygulayamadım.

Olsun akşam yemesi de güzel oluyor televizyonun karşısında ayaklarını uzatmış bir vaziyette :)

İçine 1 yumurta ile omlet, 1 dilim domates, 1 yaprak kıvırcık, 3-4 ayıklanmış zeytin, küçük acı biber, tuz,

karabiber ve bollllll bolllll pulbiber...

Hafif bir yemek oldu benim için. Tekrarlamak lazım :)


Pembe Tatlar Hediyeleşme Etkiliği'nde kurada adımın çıkmış olduğu Tuğba'cımın  yollamış olduğu güzel hediyeler...

Teşekkür ederim canım.

Kek kalıbını zevkle kullanacağım, kitap kurdu olduğum için kitaba da ayrıca bayıldım.

Çok düşüncelisin..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder