22 Mart 2010 Pazartesi

Bol Baharatlı Omlet & Doğadan Naneli IHLAMUR

&

Bugün öğle yemeği pek hoşumuza gitmedi..

Temizlik Personeli Güllü Abla dedi en iyisi yumurta kıralım yanına da zeytin ve çay ohh mis gibi gider...

Ne demek efenim olma mı hiç dedim ben de :))

Uzun Uzun kahvaltı yapmayı özlemişim..

1 kaseye 3 tane yumurta kırdık içine tuz pulbiber ve karabiber ekleyip çırptık.

Zeytinyağında misss gibi omletimizi yaptık ve afiyetle yedik...




Doğadan, naneli ıhlamurlu çay vazgeçilmezim arasına girdi..

Sabahları aç karnına içiyorum hem grip olmamı engelliyor hem de nefesimi açıyor..

Cildime de ayrı bir güzellik veriyor. Ihlamur ve nanenin faydaları saymakla bitmez...

İçmenizi tavsiye ederim.. Siz de seveceksiniz...

2 yorum:

  1. ya kuzum bişi soracağım bende ikidir bu ıhlamurdan alıyorum ama hiç içemedim
    daha önce bu marka aldım mı hatırlamıyorum ama bu seferkinde şöyle bişi oldu.. sıcak suya batırsamda batmıyor.. deminide salmıyor.. dışındaki kağıt sanki muşamba gibi :) ıhlamurun kokusu bile gelmiyor sanki dışarı:) olumsuz biş yazmak istemezdim sadece pakette bana mı çıktı bu şans üretim hatası onu merak ettim :))

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyorum ki, ben rahatlıkla içtim çokta memnun kaldım.
    Bu kadar geç yazmak istemezdim ama yeni gördüm kusura bakma.

    YanıtlaSil