22 Mart 2010 Pazartesi

Meydan Döner & Kartal Kokoreç

Daha önce yazımda da belirtmiştim, kardeşimin sözünden...
20.Mart Cumartesi günü de nişanı oldu.. İş çıkışı direk Şirinevler yolunu tuttuk.
Eşim izinliydi evden geldiği için bişey yememişti ben de yememiştim.
Dedik birşeyler yiyelim ne olsun ne olsun.. Hadi dedim tavuk döner yiyelim yanına da yayık ayran mis gibi.. Şirinevlerin Meydan Döner 'i meşhurdur.
Evlenmeden önce de yolum düştükçe Meydan Döner 'in lezzetlerini tatmışımdır.
Yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin..




Cumartesi günü  kardeşimin nişanından sonra direk annemlere geçtik. Çok yorulduk, saat 00:00 olunca hemen uyuduk eşimle. Ertesi gün saati 9:00 a kurdum, bizimkilerle vedalaştıktan sonra kayınvalidemlere kahvaltıya gittik. Kayınvalidem katmer, çörek, fırında patates-biber yapmıştı kahvaltıya.. Güzelce doyurduk karnımızı :) 13:00 civarı eşimle çıktık kayınvalidemlerden. Emirgan sahilden bebek sahile kadar yürüdük. Hava o kadar güzeldi ki herkes dışarı atmış kendini. Bebekten otobüse binip beşiktaşa gittik. Beşiktaş iş merkezinde dolaştık ve sonunda tekrar acıktık :) Burger King'e gitmek istiyordum aslında. Eşimde Şampiyon Kokoreç'e gidelim dedi.. Kararsız kaldık sonunda ilk bulduğumuz kokoreçciye girdik. Eminönündeki o müthiş kokorecin tadını tutamaz ama yine de fena değildi..
İşte resimler ve Menü ; :)))



Kokoreçin yanında acılı şalgamı tek geçerim....



Immmm Immmm...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder