6 Mart 2010 Cumartesi

Üçsan Plastik Saklama Kapları & Çok Amaçlı Kasa


Üçsan Plastik, hanımların ve beylerin işlerini kolaylaştıracak ürünleriyle bizlerle.. Ne zamandır Sebze Kurutucusu almayı düşünüyordum ama bir türlü fırsat bulamıyordum.  Üçsan Plastik ürünlerini inceledikten sonra bu ürünlere sahip olmamak olmazdı. Artık sebzelerim ve salata malzemelerim Sebze Kurutucusu sayesinde daha kuru ve daha taze görünümlü.

Geniş Kase  benim açımdan çok kullanışlı olmalı. Genelde hamur yoğurmak için, meyve-sebze yıkamak için plastik kaselerim vardır. Bu kaseyi de hamur mayalamak için kullanacağım.

Kilitli Dikdörtgen Saklama Kabı, farklı boyutlarda olması kullanım alanlarının daha da fazla olmasını sağlıyor. Büyükten küçüğe, 2.6 + 1.1 + 0.45 lt 'lik genişliklere sahipler. Zevkle kullanacağım bir ürün.

Çok Amaçlı Kasa, adından da anlaşılacağı gibi bir çok şey için bu ürünü kullanabilirsiniz. İster çocuğunuzun oyuncakları, ister kitaplarınız, ister kıyafetleriniz vs.. 20 lt'lik kullanım alanı mevcuttur. Yer kaplamayan, pikniğe giderken bile yaptığınız lezzetli yiyecekleri içinde taşıyabileceğiniz bir ürün. 

Bu Ürünleri, Koçtaş,Metro Market,Carrefour,Migros,Real,Tansaş Marketlerde Ve Diğer Büyük Satış Shoplarındada Bulabilirsiniz..

2 yorum:

  1. güle güle kullan cnm hepsi çok güzel..Bende geçen saklama kaplarını doldurdum en büyük boyunu napsam diye düşündüm bişi bulamadm boş boş çektim fotografını.Daha sonra küçükküçük kalan baharat poşetlerini koyayım dedim sonradan corn flakes vardı top top kakaolu hani kocaman poşetlerde onu koydum iyide oldu bayatlamaz en azından.ne koycamı bulamadım şimdi içinde cornflakesler var :)

    orta boyuna mercimek

    en küçüğünede damla çikolatalarımı koydum..Çok kullanışlılar

    YanıtlaSil
  2. Üçsan hakikaten güzel ve kaliteli..

    http://www.degisiktatlar.com/search/label/%C3%9C%C3%A7san%20Plastik


    buradan bakabilirsin kısmen çeşitlerine..

    YanıtlaSil