2 Mart 2010 Salı

Hafta Sonundan Kareler

Perşembe günü işe başladım 1 haftalık deneme sürecim var, ondan sonra işe girip girmeyeceğim kesinleşecek. Bir kaç gün yorgun olduğumdan dolayı akşam yemeğine pek birşey hazırlamıyorum. Eşim de gececi olduğu için çok rahatım. Cumartesi günü, kardeşime kız istemeye gittik ve söz yaptık. Kız evine gitmeden önce eşimle karnımızı doyuralım dedik. Şirinevler Bereket Döner 'de doyasıya yedik. İşte bir kaç kare..

Ben Et Döner yemeyi tercih ettim.

Eşim pilav üstü tavuk yemeyi tercih etti. Pilava düşkündür kocacım :) yemezse olmaz..
Yanına da bol köpüklü yayık ayran içtik. Evde yapılan ayranlara taş çıkartır, yayık ayranın tadı bambaşka..

Bereket Döner 'in herşeyi ayrı bir lezzet. Yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin..

Kız evinden bazı kareler....

Serpil'cim güzel gelinimiz, damat beye tuzlu kahvesini götürürken.. Adettendir bol bol tuz koydurttum kahvenin içine :))) gelin hanım kıyamadı ama görümceliğimi yaptım yine :)))

Damadımız, yakışıklı kardeşim işkence altındaydı sanki tuzlu kahvesini içerken.. Güzeller güzeli gelinimiz de suyunu hazırlamış elinde tutuyordu acil durumlar için :)

Damat yakışıklı, gelin dünyalar güzeli.. Allah mutluluğunuzu daim etsin canlarım benim...

Kız evi, maaşallah çok kalabalıktı ama çokta güzel geçti. Maalesef kısa bir süre önce gelinimizin teyzesi vefat etti (2 ay kadar önce) Söz günü onun üzüntüsü de vardı herkezde. Allah rahmet eylesin.. Mekanı cennet olsun..

Söz kesildi ardından içecekler ve misafir tabakları ikram edildi.

Peynirli Börek
Tuzlu Kurabiye
Kavala
Kakao Şölenli Kek
Zeytinyağlı Sarma

Cumartesi akşamı sözden dönüşte, eşimin Mecidiyeköy'de oturan dayısının kızına uğradık. Sağolsun gecenin 23:00 sularında bizleri ağırladı. 9 aylık dünyalar güzeli oğlu vardı seve seve bitiremedim. Allah nazarlardan saklasın. Yapmış olduğu sütlaçta harika olmuştu. Ellerine sağlık Semra Abla.. Oradan annemlere geçtik ve orada kaldık. Gece 2'ye geliyordu yattığımızda. Uzun bir aradan sonra çalışmanın verdiği yorgunluğa dayanamadım. Ertesi gün öğlen 12:00 'ye geliyordu eşimle uyandığımızda. Ev halkı (Annem,babam,yengem (amcamın eşi)  ), kahvaltı sofrasını kurmuş ve çoktaan kahvaltılarını yapmış biz uykucuları bekliyorlardı :))
Ufak atıştırmaların ardından evimize gelmek için yolumuza devam ettik. Babam kuzenimin arabasını bir kaç günlüğüne almış ve bizi Taksim 'e kadar bırakmıştı. Oradan 76E Bahçeşehir otobüsüne bindik. 10 civarı turistin de otobüse binmesi neşeli dakikalara şahit olmamızı sağladı. Galata'dan geçişimiz esnasında resim çekmemek olmazdı. Eşim aldı fotoğraf makinesini çekebildiği kadar çekti :))

Galata'da balık tutmak ayrı bir keyf..

( Resimleri büyütmek için üzerine Tıklayınız.. )

Evimm evimm güzel evim... demeden önce fırsat ürünleri olan markete yöneldik. Akşama yemek yapmamı en kolay hale getirecek birşeyler seçmem gerekiyordu. Baktım ki hem kampanya da hem de pratik olan SuperFresh Pizza Aldım. 2 paket 4+4 9.50TL idi.

Eve gelir gelmez hemen fırına alttım, 250 derece fırında yaklaşık 20-30 dakika pişirdim. İsteğe göre üzerine ek malzeme konulabilir. Fakat ben koymadım, malzemesi boldu çünkü.

Bugünlük benden bu kadar yarın görüşmek ümidiyle....