7 Mart 2010 Pazar

Rus Palamutu & Kıvırcık Salatası & Karışık Meyve


Malzemeler ;

3 adet Rus Palamutu
1 yk mısır Unu
1 yk Galeta Unu
1 yk Beyaz Un
Tuz
1çk Kırlangıç Ayçiçek Yağı

Hazırlanışı ;

Un ve tuzlar birbirlerine karıştırılır. Ayıklanmış balıklar yıkanır ve una bulanır.
Kızgın yağda kızartılır. Afiyet Olsun...



Malzemeler ;

1/2 Kıvırcık
1 orta boy Soğan
1 ad Domates
2 yk Kırlangıç Sızma Zeytinyağ
Limon, Tuz

Hazırlanışı ;

Kıvırcıkları yıkadım ve  Üçsan Plastik Sebze Kurutucusu 'nda kuruttum.
İnce ince doğradıktan sonra içine diğer malzemelerini de ekleyip servis yaptım.

Afiyet Olsun...

Malzemeler ;

1 ad Armut
1 ad Kivi
1 ad Muz
1 ad Elma
1 tk Bal
1 tk Çikolata sosu

Meyvelerimi doğradım balı ve çikolata sosunu muzun üzerine ekleyip servis yaptım.

Afiyet Olsun...

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık..

    Dünde biz Uskumru aldık yemek olunca bugüne sakladık..Bakalım nasıl yapıcak bizim beyefendi :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım, eminim güzel olmuştur.

    YanıtlaSil