16 Şubat 2010 Salı

Bardakta Tarhana Çorbası


Kayınvalidemin yazın taze sebzelerden yapmış olduğu mis kokulu lezzetli mi lezzetli tarhanası.. Yengemden almış olduğum tarhana bittiği için buzluktan kayınvalidemin tarhanasını çıkardım bugün. Gelelim nasıl yaptığıma..Üstelik bu çorba yağsız :)
Eşim tadına baktığı anda nerden buldun bunu, annemin tarhanasına benziyor dedi.. :) Tabi sonradan öğrendi annesinin el yapımı Tarhanası olduğunu..

Malzemeler ;

5 yk Tarhana
1 tk Tat Salça
5sb kaynar su
Bağdat Pulbiber, Nane
Tuz

Hazırlanışı ;

Sıcak su, tarhana ve salçayı çırpıcı yardımıyla çırparak kaynattım. İçine tuz ve diğer baharatları da ekledim.
Blenderden geçirdim ve bardakta nane eşliğinde servis yaptım.



Afiyet Olsun...

1 yorum:

  1. ohh ohh mis sıcacık insan bu soğuk havalarda çorba arıyor..sıcacık kokusu buraya geldi eline sağlık cnm

    YanıtlaSil