15 Şubat 2010 Pazartesi

Sevgililer Günü Hediyesi


Sevgili Eşimin bana Sevgililer Günü'nde almış olduğu bir hediye. Bir anda karşımda görünce çok şaşırdım. Kırmızı Gül'üm de unutulmamış her zaman ki gibi. Burdan Aşkıma tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Seni Seviyorum Bitanem. İyi ki varsın. İyi ki Benimlesin..

Ürünün özelliklerini aşağıda belirttim. İncelemek isteyen var ise eğer, TIKLAYINIZ...


Sinbo  SJ-3122 Katı Meyve Sıkacağı

Grup: İçecek Hazırlama

Kategori: Meyve Sıkacağı

Model: SJ-3122


TEKNİK ÖZELLİKLERİ


Modern, ergonomik tasarım

Paslanmaz çelik gövde

Kolay kullanım

75mm çaplı ekstra geniş besleme ağzı ile meyveleri büyük olarak içeri alabilme olanağı

Sıçramaları önleyen ve köpüğü süzen filtre kapaklı meyve suyu sürahisi (1lt)

Sert ve yumuşak meyveler için 2 farklı hız seviyesi

Tümleşik emniyet sistemi

Paslanmaz çelik rende diski

Şeffaf kapak

Meyve itici aparat

Temizliği kolay, ayrılabilir parçalar

Kaymayı önleyen ayaklar

1,5lt hacimli posa kabı

Yüksek verimlilik

AC 230V / 50Hz / 700W

2 yıl garantili

1 yorum:

  1. ohh bol bol vitamin alın için :) aynı sinbonun bendede var geçen sene aldık biraz kullandık tembellik işte çok bulaşık çıkıyor daha doğrusu bakım istiyor diye kutuda duruyor..(ne hevesle almıştık ama :)))

    Aslında minik kuşum içinde faydalı sıkıp sıkıp içmek lazım ama dediğim gibi yine çıkıyor çok pisliği :)

    Güle Güle Kullanın :) Şifa olsun :)

    YanıtlaSil