15 Şubat 2010 Pazartesi

Cup'ta Bisküvili Pasta Şöleni


Pastamı yaparken artan kremam ve krem şantim oldu ben de değerlendirmek istedim.

Malzemeler ;

10 adet Ülker Petibör Bisküvi
1 paket Nescafe 3ü 1 Arada
1 sb Sek Süt
Krema
Krem Şanti


Hazırlanışı ;

Biküvilerimi parçaladım ve Cup'larımın içine koydum. Üzerini nescafe-süt karışımı ile ıslattım.
Üzerine krema, krem şanti , damla çikolatası, çikolata sosu ve ahududu reçeli süsledim. (2 si çikolata sosu ile diğer 2 si ahududu reçeli ile)
Servise Hazırdır.


Afiyet Olsun...

2 yorum:

  1. canım yorumlar kısmından ayarlardan kelime doğrulamayıda kaldırımısın habire kelime yazıyoz zor oluyor öptüm

    YanıtlaSil
  2. hımm cuptada güzel olur nefisss..

    sıralamışsın görmeyeli tarifleri benim yazılarıda sıralıcak birileri lazım :)

    Eski tarifleri güncelledim hep :) çaktırma

    öptüm cnm

    YanıtlaSil