3 Şubat 2010 Çarşamba

Cacık


Yine pazar alışverişimizi yaptığımız sırada kokusu burnumuza gelen bahçe salatalığını almadan edemedik.
O kadar güzel kokuyor ve o kadar lezzetliydi ki inanamadık. Gecenin bir yarısı eşimin canı cacık çekti. Hemen mutfağa gitti ve 5 dakika içinde hazırlanmıştı. Biz cacığı çok koyu ve çok sulu kıvamda sevmeyiz. Orta derece olmalı kıvamı.. Mideye nasıl indirdiğimizi anlamadık bile. Ertesi akşam için benden cacık istedi, bahçe salatasının tadına doyamadık açıkcası.. Ben de akşam yemeğinde cacığı hazırladım nasıl mı ?
Çok Basit :))

Malzemeler ;

2 adet salatalık
1 kase yoğurt
tuz
nane
1 yk Kırlangıç Mısır Yağı 

Hazırlanışı ;

Salatalığı alacalı soyduktan sonra ince ince doğradım (rendelemeyi sevmiyorum)
Tuzu ve yoğurdu da ekleyip iyice karıştırdım biraz su ekledim. (isteğe göre sarımsak eklenebilir, ben eklemedim)
Üzerine nane serptim, Mısır Yağını da ekledim. ve servis yaptım.
(zeytinyağı dolabımın derinlerindeydi, çıkarmaya üşendim :) Mısır Yağı ile de lezzetinden ödün vermedi )

Afyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder