5 Mart 2010 Cuma

Yoğurtlu Patates Haşlaması


Yine eşimin isteği üzerine patates haşladım, kahvaltıyı erken yaptığımızdan dolayı öğle vakti geldiğinde acıktık :) Eşim patatesi soğan, atom biber, havuç suyu ve ekmek ile yemeyi tercih etti. Ben ise yoğurt ve baharatlar eşliğinde yemek istedim.

Malzemeler ;

1/2 kilo haşlamalık patates
2 lt su
Yoğurt
Tuz
Pulbiber
Karabiber

Hazırlanışı ;

- Patatesler yıkanır ve bıcak yardımı ile ortadan ikiye çizilir. (Ben patatesi soymadım çünkü haşlandıktan sonra ki tadı hoşuma gitmiyor, haşlandıktan sonra soymayı tercih ettim)
- Haşlanan patatesler soğuk suyun altına tutulur ki kabukları çabuk soyulsun.
- Çatal ile ezdim, üzerine tuz ve karabiber gezdirip yoğurt ekledim.
İsteğe göre soğan ile kavurulup baharatlar ve yoğurt eşliğinde servis yapabilirsiniz.
- Pul biber ile süsleyip servis yaptım.

Afiyet Olsun... 

1 yorum:

  1. Bende böyle baharatlı yoğurtlu severim patatesi..Patatesi ben her haliyle seviyorum en sevdiğim yiyeceklerden biri :)

    YanıtlaSil