30 Ocak 2010 Cumartesi

Peynirli Su Böreği


Malzemeler ;

1 paket Yu-ka Yufkam Su Böreği
1/3 sb Kırlangıç Mısır Yağı
1/2 kalıp böreklik peynir
1 sb su
1 yumurta
1 kase Kaşar rendesi



Hazırlanışı ;

Tarife göre bi sıcak bir de soğuk suya ihtiyacım var fakat ben ılık su yapmayı tercih ettim.
Yufkalarım su böreği yufkası olduğu için, ılık suda yumuşaması gerekiyor.
Böreğimi borcama yapmaya karar verdim, bir yandan yufkaları ıslatıp diğer yandan borcama diziyorum.
Diğer yandan su yumurta ve mısır yağıyla sos hazırladım.
İlk 2 kat hariç diğer katlara sostan yaydım..
3 katta bir aralara peynirlerimi serptim.
En üst kata sosumdan yaydım. 220 derece ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirdim.
Rendelenmiş olan kaşarlarımı da serptim ve 5 dakika daha pişirdim.
Servise Hazırdır. Tadı mükemmeldi, Yu-ka Yufkam' a Teşekkür Ederim böyle bir ürün yaptıkları için.



Afiyet Olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder