4 Ocak 2010 Pazartesi

Geçen Hafta Neler Çekmişim :)



YENGE AŞURESİ

Geçen hafta salı günü eşimin dayısını ziyarete gittik.
Yengemiz sağolsun bizim için neler hazırlamış neler..

Etli Kuru Fasulye
Pilav
Aşure
Kıymalı Ev Böreği
Mantı

Sadece Aşurenin resmini çektim :)



Ellerine Sağlık Yengecim...



KAYINVALİDE BÖREĞİ



Kayınvaliemin SİNANGİL KEPEKLİ UN VE MANTI UNU  İLE yapmış olduğu el açması kıymalı böreği sabah kahvaltıda çok iyi gitti..



Sıcacık bir yer sofrası..



Ellerine sağlık Anne.. :)


ANNEMİN ACELE HAZIRLANMIŞ AKŞAM SOFRASI




Tel şehriye çorbası
kıvırcık salatası
istavrit kızartması
pırasa yemeği



Ellerine sağlık annecim...


Aslında çekmiş olduğum bir kaç resim daha var ama onlar kuzenimde kaldı... Çekilmesi gereken de bir sürü şey vardı onları da çekmek kısmet olmadı...
Olsun başka sefere artık :)

kısa bir aradan sonra,

işte resimler geldi eklemeye devam ediyorum.

Yengemin ellerinden çıkmış olan nefis bir zeytinyağlı sarma,



Ellerine sağlık Gülen Yenge...


Eşimin bir kaç haftadı istediği ama bir türlü yapmaya fırsatım olmadığı Etmekli Prenses Tatlısı..
Sonunda yılbaşı akşamı annemde yapmaya kara verdim. çokta güzel oldu..

çaylar tatlılar meşrubatlar  meyveler çerezler sabahlara kadar okey masası ee daha ne olsun
çok eğlendik..
Allah herkezin yuvasına sağlık huzur mutluluk neşe nasip etsin.

İşte prenses tatlısı,



Üzerine bitter çikolatayı rendelemeyi tercih ettim.







resimler aceleyle çekildiği için biraz kötü olabilir..
kusuruma bakmazsınız artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder