22 Ocak 2010 Cuma

Venüs Tarafından Ben de Mimlendim..




Sevgili, Venüs tarafından mimlenmişim..
Beni düşünüp mimlediğin için Teşekkür ederim canım :)

Hemen 7 maddelik tanıtımıma başlıyorum...

* 22 yaşındayım ve Doğma büyüme İstanbulluyum.
13 aylık evliyim ve ev hanımıyım.
Sözdü nişandı düğündü derken 1 seneyi geride bıraktık bile :)
Eee zaman çabuk geçiyor..

* En zevk aldığım şeylerden bazıları;
Eşimle zaman geçirip ortak planlar yapıp uygulamaya geçmek (sinema, gezi, eğlence),
Ailem ve sevdiklerimle toplanıp sohbet etmek,
Kitap okumak, İnternette dolaşmak, Yemek ve çeşitli şeyler yapmak :)
çok şey var aslında say say bitmez :)

* İkizler burcuyum, burcumun bazı özelliklerini taşırım.
İnatçı, Çift karakterli, Duygusal, Deli dolu.

* Beni anladığı , ne olursa olsun yanımda olduğu, esprili merhametli ve sıcak kanlı olduğu, bana değer verdiği için eşimle evlendim ve onu çok seviyorum.

* Pek fazla doğacı değilimdir.
Evcil bir insanım, evde vakit geçirmek beni daha mutlu eder.
Hayvanları severim ama uzaktan :)

* Duygusal stresli ve üzüntülü anlarımı kimseye belli etmem, etmeyi de sevmem..
Başkası üzülmesin kırılmasın sürekli bunları düşünürüm.
Hayat herşeye rağmen güzel..
Bunda da vardır bir hayır :)


Benden bu kadar :)


Venüse teşekkür ediyorum ben de 7 arkadaşımı mimliyorum ...


* Ebru
* Züleyhaaa
* Miss Dominika
* Fatoş
* Sumak
* Nesli
* Deniz Mutfakta

Hadi Bakalım Kolay Gelsin :))

2 yorum: