9 Ocak 2010 Cumartesi

Etli Kuru Fasulye



Malzemeler ;

1,5 sb fasulye
1 adet kuru soğan
1 sb kuşbaşı doğranmış et
1/2 yk salça
pulbiber
tuz
sıvıyağ

Hazırlanışı ;

1 gece öncesinden fasulyeleri ısladım, bugün de yumuşayana kadar pişirdim.
Kuşbaşı doğranmış etleri suyunu çekene kadar kavurdum, içine 2 su bardağı su ekleyip,
yumuşayana kadar kaynattım.
Etleri fasulyelerin içine katıp kaynamaya bıraktım.
Soğanı sıvı yağda kavurdum ve salçasını ekledim.
Soğanlı harcı etli fasulyeye ekleyip 10 dakika daha kaynatıp tuzu ve pulbiberini de ekleyip ocaktan aldım.
Maydanozla süsledim,
Servise hazırdır.



Afiyet Olsun...

2 yorum:

  1. KURU FASULYE HARİKA GÖRÜNÜYOR UZUN SÜREDİR YEMEDİM CANIM İSTEDİ ELLERİNE SAĞLIK... BİRDE YANLIŞ ANLAMZSAN Bİ TAVSİYEM VAR ŞABLONUN ÇOK GÜZEL FAKAT ŞU ÜSTTEKİ İNGİLİZCE YAZIYI DEĞİŞTİREBİLİRSİN.... SEN İSTEDİĞİN Bİ YAZIYI EKLERSEN ÇOK GÜZEL OLACAK....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil