8 Temmuz 2010 Perşembe

Eyüp Sultan'da Güzel Bir Gün...


Eşim ve ben bir kaç gündür gitmeyi planlıyorduk Eyüp Sultan'a.. Bazı aksilikler gitmemizi engelledi.
İşte o gün geldi dedik dün. Bir hışımla kalkıp gittik o güzelim Eyüp Sultan'a.


İlk önce Bereket Döner'de karnımızı güzelce doyurduk. Hamilelikten dolayı o kadar sık acıkıyorum ki hemen acıkmamak için çok yemişim ama yine de fayda etmedi. Yarım saat sonra hiç yememişim gibi acıkmaya başlamıştım.

İkindi namazımızı kıldık, dualar ettik, dilekler diledik, yalvardık Yaradana..

Resimler çektik gezdik gezdik yorulduk ve serinlemek için Maraş Dondurması yedik ve dinlendik.


Akşam vakti gelmişti, hemen abdestimizi tazeledik ezan okunmasını bekledik ve cemaatle birlikte namazımızı kıldık, dualar ettik.


Akşam namazından sonra eve gitme vakti gelmişten bir de baktık ki bardakta mısır bize bakıyor biz de ona :))
Hemen aldık ve yedik ama hiiiç beğenmedik.  O kadar su içmeme rağmen bu kadar nasıl susayabiliyordum anlamadım. Soğuk suyumuzu aldık yetmedi bir de yelpaze aldık çok şükür az da olsa serinletti..
Çok çeşitli rengarenk cıvıl cıvıl yelpazeler sadece 2 TL.

Bu güzel gün gece yarısına doğru eve gelmekle son buldu.. Meyveler yendi barbunya ayıklandı buzluğa atıldı sonrada ayakları uzatıp tv izlendi.. O yorgunluğun üzerine uyumak 03:00 ' ü buldu..

3 yorum:

  1. ne güzel bir gün Allah dualarınızı kabul etsin.. Ben tembelim hala yayınlamadım hiç gezi.. bir rahavet çöktü üstüme tariflerde dizildi :)

    Tatile gitmeden eminönüne geçmiştik yelpazaler vardı

    bi adam 2 tl satıyodu aldık az ileri gittik aynı malzeme 1 tl :) ee onuda aldık fiyatlar çok değişken ama hiç kullanmadım şu tahtalı olanlar çok şık kullanan için :) Ama sana lazım artık iki canlısın :) ben unutuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. şekerim direk yorum yayınlandı onaya almıyormusun :)

    YanıtlaSil
  3. Amin canım, yayınla tarifleri gezileri de gözümüz gönlümüz açılsın :) olmuyo bu tembellik yakışmıyor sana..
    Yelpazeler çeşit çeşit çok güzel ama ben yine sadelikten yana oldum :)
    Evet canım artık iki kat daha terliyorum yoruluyorum, kullanmam şart :)

    YanıtlaSil