9 Temmuz 2010 Cuma

Yeni Komşularım İçin Hazırlamış Olduğum Çay Menüsü


Menü;

* Kısır
* Mayalı Peynirli Poğaça
* Kuru Üzümlü Nescafeli Kek
* Cevizli-Fındıklı Kurabiye

Günün Özeti ;

Komşularım bir gün eve dönerken kapının önünde beni gördüler ve yarın müsaitsen sana gelmek istiyoruz dediler. Hiç bir hazırlığım yoktu, ev süpürülecekti üstelik 4 aylık hamileydim ve mutfağa yeni yeni girmeye başlamıştım, halsizlik ve üşengeçliklerim üzerimden gitmemişti. O iki dakika içindee ne kadar da çok şey düşünmüştüm Allahım. Memnuniyetle kabul ettim ama işin içinden nasıl çıkacağıma anlam veremedim.
Hemen ablamı aradım, benim üst sokağımda oturması işimi kolaylaştıracaktı tabi ki.. Yarın erkenden gelip hallederiz dedi. Ben akşam boş durur muyum hiç :) Evi sildim süpürdüm kurabiye ve keki hallettim. Poğaça ve kısırı yapmak kaldı geriye.. Aslında çok çeşit yapmayı planlıyordum ama fazla kişi gelmeyecek olması işimi kolaylaştırıyordu, 4 çeşit yeter diyordum.. Ertesi sabah erkenden poğaça hamurunu mayaladım fırına verdim ablam geldii :) sabah başlasaydım o işlere yanmıştım.. Ne mutlu ki kısır yaparken ablamın neşeli mi neşeli komşusu Nursen'de geldi.. Çok sevinmiştim. Kendi komşularımdan çok ablamın komşularını görüp onlarla muhabbet etmiştim.


Neyse ki sonuç ortada. İşlerimi hallettim, hazırlıklarımı tamamladım ve hiç bir eksiğimde yoktu. Sıra komşularımı beklemeye geldi ama ne yazıkki beklediğim gibi olmadı. Tek bir kişi geldi diğerlerinin işleri çıkmıştı. Aksilik bu ya genelde böyle olur benim işlerim :) O kadar yorulmama değmedi anlayacağınız. Gelen komşumda eltisi geleceği için 15 dk oturabildi. Çayımı içemedi hazırladıklarımı yiyemedi fakat ben tabak hazırlayıp yolladım, Nursen ben ve ablam çayımızı içtik hazırladıklarımızı yedik sonra ablama geçtik akşam olunca geri geldim. Eşim akşamcıydı, gündüz gelemeyen 2 komşum daha akşam geldi, oturduk sohbet ettik. Bu günümüz de böyle bitti..
Üzerinden 1 ay geçmesine rağmen uyuşukluğumdan yayınlamaya fırsat bulamadım.
Bu hamilelik beni acayip tembel yaptı.
Tarifler gelecek en kısa zamanda..

2 yorum: