26 Temmuz 2010 Pazartesi

Canlarım İçin Hazırlanan Akşam Yemeği


Bugün üzerimde bir ağırlık vardı, hayırdır inşallah diyerk yataktan kalktım. Öğle vakti ablam aradı konuştuk anneme ulaşamadığını ve merak ettiğini söyledi. Ya dışarı çıkmışlardır ya da namaz kılıyorlardır sonra deneriz dedim ve telefonu kapattım. İçimden de sanki bize geliyorlar diye geçirdim. Söylemesi ayıp hamileliğimden dolayı hislerim çok kuvvetli oldu. Ne düşünürsem oluyordu. Yarım saat sonra kapı çaldı ablamla yeğenim geldi. Biraz oturduk sonra ablam baklayı ağzından çıkardı, annemi cebinden aramış ve yola çıktıklarını bize geldiklerini öğrenmiş.


Hemen ocağa mercimek koydum ki kaynasın mis gibi bir çorba yapalım.. Çorbanın tarifi de bir sonraki postta gelecek. Sağolsun ablam da yardım etti. Camdan bir baktım annemle babam bu kadar çabuk mu gelmişlerdi olamaaaaazz :)) neyse hoşladık beşledik onları salona yolculadık, yeğenim de uyuyordu annem de onu sorup duruyordu. Bekle ama uyansın bi dimi :)) Sırasıyla yemeklerimizi hazırladık. İşte Soframız ;


Bu akşamki yemek menüsü ;

 * Süzme Mercimek Çorbası
* Şakşuka
* Biber Kızartması (Annemin Biberi Diye Bilinir :p )
* Zeytinyağlı Taze Fasulye
* Pilav
* Turşu
* Kıvırcık Salatası
* Ayran

Yemek Sonrası ;

* Çay
* Tuzlu Kurabiye
* Peynirli-Ispanaklı Kol Böreği
* Meyve

Bu güzel Akşam Yemeğini bizimle birlikte geçiren, Anneme, Babama, Ablama, Eşime ve Yeğenime Teşekkür Ederim. İyi ki varsınız.. Sizi Seviyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder