9 Ocak 2011 Pazar

Ton Balıklı & Havuçlu Burgu Makarna Salatası


Malzemeler ;

1 paket Burgu Makarna
1 adet Ton Balığı
2 adet Havuç
1/3 çay bardağı Ayçiçek Yağı
Tuz, Kekik

Hazırlanışı ;

* Makarnalar 2 lt kaynamış, tuz ve az zeytinyağı eklenmiş suda haşlanır.

* Haşlanan makarna süzülür ve tencere tekrar ocağa konur. İçi kuruyan tencereye ayçiçek yağı , yağ ısındıktan sonra havuç rendesi de eklenir ve karıştırılır.

* Üzerine süzülen makarnalar eklenir karıştırmaya devam edilir.

* Servis tabağına alınır ve ton balığı da eklenir karıştırılır.

* Üzeri kekik ile süslenir ve servis yapılır.

AFİYET OLSUN..

2 yorum:

  1. kocişin en sevdiği makarnalardan ton balıklı makarna :) ama bazen yağınıda koyuyo ben yiyemiyorum :)

    patates salatasına çok yakıştırıyorum

    YanıtlaSil
  2. evet lezzetli oluyo, yağını koymadım ve koymayı da düşünmem bu şekilde daha lezzetli olduğunu düşünüyorum
    evet patates salatasında da güzel olabilir

    YanıtlaSil