9 Ağustos 2010 Pazartesi

Sarımsaklı Yoğurtlu ''Biber Kızartması''


Misafirlerim için hazırlamış olduğum sofradaki çeşitlerimden bir tanesi... Uzun zamandır sarımsaklı yoğurtlu kızartma yapmıyordum, hem benim canımın çekmiş olması hem de masada fazladan çeşit olmasını düşünerek yapmış bulundum :)

Malzemeler ;

10-15 adet sivri biber
3 yk yoğurt
2 diş sarımsak
Tuz, Pulbiber, Nane

Kızartmak İçin ;

Kırlangıç Ayçiçek Yağı

Hazırlanışı ;

* Biberler yıkanır sapı ve ucundan kesilir, ortadan ikiye yarılır.
* Kızgın yağda kızartılır ve soğutulur.
* Sarımsaklı, tuzlu yoğurt hazırlanır biberin üzerine dökülür.
* İster pulbiberi yağda kızartın isterseniz ayrı ayrı yoğurdun üzerine dökün iki şekilde de lezzetli olur. Ben ayrı ayrı dökmeyi tercih ettim.
* Nane ile süsleyin, servise hazırdır.
* AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder