14 Ağustos 2010 Cumartesi

İstavrit Kızartma


Hamileliğimden beri ilk defa balık yiyorum, açıkcası endişeliydim. Tavuk ve balıktan tiksiniyordum, korkarak yedim ama korktuğum kadar da kötü değildi. 1 kilo balık eşimle birlikte nasıl mideye indi anlamadım bile hala tadı damağımda. Yaz günlerinde taze balık bulmak çok zor, eşim sağolsun bulmak için çok dolaştı ve buldu da. Balık mevsimi gelse de bol bol çeşit çeşit balık yiyebilsek.

Malzemeler ;

1 Kg İstavrit
1 yk Galeta Unu
1 yk Mısır Unu
Tuz
Ayçiçek Yağı

Hazırlanışı ;

* Ayıklanmış olan istavritler güzelce yıkanır, galeta unu, mısır unu ve tuz karışımına bulanır.
* Kızgın yağda kızartılır (isteğe göre az veya çok)
* Roka, Bol Limonlu Kıvırcık Salatası eşliğinde servis yapılır. Ben üzerine de limon sıktım ekşi ekşi çok güzel oldu.
* AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder