15 Haziran 2013 Cumartesi

TARÇINLI BARBUNYA YAHNİSİ


 
BARBUNYANIN TAM ZAMANI BU TARİFİ ÖZELLİKLE TAVSİYE EDİYORUM, BAYILACAKSINIZ..

Malzemeler ;

2 su bardağı Taze Barbunya
1 adet Büyük Boy Soğan
1 çay bardağı Zeytinyağ
2 tatlı kaşığı Domates Salçası
Tuz, Şeker, Tarçın

Hazırlanışı ;

* Barbunya yumuşayana kadar haşlanır ve süzülür.

* Soğanlar ay ay doğranır ve zeytinyağında kavrulur.

* Kavrulan soğana salça ve barbunya eklenir, karıştırılır.

* İçerisine 2-3 su bardağı sıcak su eklenir kaynadığında göz kararı tuz ve şeker eklenir. En son 1/2 tatlı kaşığı tarçın eklenir.

* Soğuk servis yapılır.

AFİYET OLSUN..

4 yorum:

  1. hıı eline sağlık sende taze barbunyayla yapmışsın.

    benim yok bu sene taşınıcam diye alamamıştım bişi :)

    hazır dondurulmuş alıcam artık :)

    YanıtlaSil
  2. olsun yazın alırsın sen de bol bol..

    ben de bu sene pek bişey yapamadım hamilelikten dolayı..

    YanıtlaSil
  3. cnm bugn markette baktım 7 tl den başlıyor 450 gr taze barbunya...

    yazın baya stok yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  4. bence de :)
    baya pahalıymış, ee normal artık mevsimi değil..

    YanıtlaSil